Friday, 6 April 2007

I Spy With My Little Eye Something Beginning With PT......

ok........... Fanks to Jade we might of cracked the uploading of photos cock-up

Soooooooo, yesterday, I spent the best part of the day at Portchester Castle, will blob about that maybe sundee or sometime........ but it was a hot day, hot by our british weather standards, and I still had loads of nippers even though I cancelled 3 to lighten the load cos I aint been feeling 100% kosher........ anyways....... I was knackered when I got in...... I must be getting old, but jebus did I laff yesterday with me matie Ann......

Anyways....... so when me minded nippers had all gone home I thought I well fancy some ice-cream........ we usually make our own but always have 'standby' stuff in the freezer from the shops......... well, my lads can eat it by the bucket load, so I buys the cheap stuff plus the well nice proper stuff and they have to mix and match :)........ I meself prefer ice lollies but yesterday I had not made any......... so I goes to the freezer to treat meself to a bowl of ice-cream and I am confronted by THIS ................

DSCF3082

I spy with my little eye something beginning with.... PT.......... go on have a right proper look and see if you can guess....


Give up? ya need a clue? look to the left hand side of the picture and see what is sticking out of the white paper bag.......... CAN YOU SEE IT........

PT = Pink Tail......... yes a bloody Pink Tail - ok ok, so I knows that Erics dead frozen white mice are kept frozen in the freezer BUT they are suppose to be wrapped up and out of sight, shoved at the back somewhere or in the bottom draw next to the ice lollies........

Ok it almost put me off me ice-cream, but I gulped the thought of dead mice in me freezer down and thought, well Eric has to eat ya know....... so I finks I'll sort the PT out after the treat and I'll wrap it up in the bag and shove it in the bottom, I thought all the dead mice had run out........so I was a bit baffled....

So - I asks my Jacob if he fancies some of the nice ice-cream before the other greedy gannets get home.... ok he says, so I grabs two bowls and 2 spoons, its just me and jacob in the house, ICE-CREAM TIME after a long hard day WoooooooHooooooo - I was SO ready for this......... I go back to the freezer to get the Tub of Ice-cream out and THIS IS WHAT I FIND........

DSCF3118

OMG - Oh My Bloody God................. What TF...... Who TF......... Jebus Mary Muvver of Whoever........... Either that is a very LUMPY tub of ice-cream OR someone SAM has put the dead mice in the ice-cream tub..........

SO THEY THINK THATS FUNNY DO THEY................. they think thats bloody funny............ so I was suppose to open that on 1 April - April Fools Day........ THIS MEANS WAR......... bloody War......... I will await my time and then GOD HELP MY SAM :)

Twaddle over and out for today .......

x

30 comments:

MarmiteToasty said...

WTF........... Jebus......... :( the pictures are HUGE.........

*Throwing me legs in the air* I GIVE UP........

x

The Fool said...

Household antics...they go back and forth for weeks and months at a time. And mousesicles...those I have an acquaintence with...as we always had 'em on hand for the snakes when freshies weren't available. There may be some trouble with the photos, M-Toasty. They appear as question marks at my end.

And I deleted a comment just because you caused me to delete one of my own at my own site this morning...that's pretty darn good.

PT=Pink Tail...heh heh...

have a great weekend, matie.

The Fool said...

...and actually, you caused me to delete two of my own comments...

...a-hem...

...you so owe me a cup of coffee.

:)

JBelle said...

jokesters. everyone.

MarmiteToasty said...

CAN ANYONE SEE THE PHOTOS OR WHAT?

AND IF YOU CAN, WHY ARE THEY SO HUGE??????

x

MarmiteToasty said...
This comment has been removed by the author.
the psycho therapist said...

you caused me to delete two of my own comments

I'm sorry, I cannot sit by and allow someone to blame another for their own actions.

PT = perceptive torturer

LOL. I crack my Self up.

--

the psycho therapist said...

And, Marmy, dearest, just where do these lads come by such tomfoolery, eh?

Fucking trickster for a Mum, I'll tell you what.

;)

Hey, this "tail" tale reminded me of that buried cat, ROTFLMAO!
No shit!


---


--

The Fool said...

Criminy, Marmie...you didn't overstep any lines...I did. You should've seen the original responses you sparked. They were classic...but very open to misinterpretation, You got me. You should be proud that you caused me to delete...not many get me on that note.

:)

I have been misinterpreted left and right this week, Marmie. Internet communication is fucked. There has been no offense. Come back and play...I'll make a string of suppository beads...and bark like a dog and lick you all over. *woof* I'll even beg and roll over...

Hell, I even know where to get a chicken suit, if that's what it takes.

;)

The Fool said...

Doc...why is this seen as blame? As you say...this is "play." Can't anyone see all of the smileys I'm posting?

I give.

MarmiteToasty said...

~((Wendy))~ fanks for the lovely phone call :)...... ya made me laff so much..... ya a right proper loon :) xxx

~((Foolie))~ :) I saw ya little smiley faces...... chicken suit ya say? tempting... tempting.... ok done and dusted lol (if I had ya phone number I would ring ya so ya know I aint pissed off and thats ring as in call NOT wring as in 'wring ya neck' lol) proper big hugs..... time for me to snuggle into bed..... nite matie..... sending you get well wishes for the morrow.......xxxxxx

Refugee said...

Ha! Mice cream. Good one. You've got some right smart boys there, Marmite.

OrdinaryShark said...

Marm'm'dear if it helps any my freezer in the garage is called the morgue. Tons o' meat but nothing that I can eat. Can't put what some of it's been because I understand it's a federal crime.
Oh, and I think Janet got into something, if ya know what I mean.
Turn the lights out, Starr.

Starr Kelso said...

Sheeez OShark...me work is never done. And that dava-PsychT-whatchamacallit-that Mtoast has running around is giving me a headache! I am dang near ready to bring back the chimp with his semi auto and take care of that old bird. No. I don't mean Mtoast. Night

JBelle said...

(just looking around for someone famous.)

ciara said...

jbelle's looking for someone famous? look no further...here i am! haha

Jump to the Left said...

My sister left her rat named sid vicious in the freezer for our mom. It was beautiful.

It wasn't just the lizard and me...

:)

MarmiteToasty said...

~((Refugee))~ :) bloody sons aye........ but I will seek me revenge, slowly but surely *evil grin* xxx

~(((Shark)))~ :) *sneaking into ya garage (ga ridge) to investigate what meat you be hiding..... any dead humans? no? what, not one? anyone famous? LMFAO xx

~((Starr))~ you shoot me dancing chicken and you will have to answer to me :) and Shark will get me off with a very light sentence :) I will plead insanity..... BE WARNED...... lol x

~((((JBelle))))~ ya knows I love ya right? LMFAO...... now where did I put me diamond necklace ;) xxxx

~((Ciara))- maties this is me friend from 'The Gloomies' a chat room mainly filled with retarded backstabbing bullshitting liars :)..... well except for a handful of wonderful maties......

Welcome back ciara lol...... I think JBelle is referring to the famous person that bought something off me in the week off me Ebay list :)... I aint just a little 'has bean' no more, nor a baked bean LOL xxx

~((Jump))~ we put our dead pet rat in a margarine tub and lobbed him in the bin...... :) xx

Starr Kelso said...

Yes, your sentence will be to try and decipher your posts. Besides that is why you keep your answers at the door in a basket. Questions, Questions, Questions.

MarmiteToasty said...

~(((Starr)))~ I can decipher me posts very well fanks LMFAO..... ok, hands up who dont have a dickie bird what Im saying? anyone? no? well Starr :) it looks like its just you then lMFAO xxx

Starr Kelso said...

Tis usually the case, MToast, tis usually the case. But I still needs me excedrin.

ciara said...

((((marmy))))i think the 'cpl' who are retarded backstabbing bullshit liars are probably the ones that tried to cause trouble b/t me and hubby. why aren't u ever on your yahoo so i can tell u what happened? lol

JBelle said...

Happy Easter Mel!

ciara said...

wtf is a dickie bird? and do i WANT one of those? lol

JBelle said...

what sizes for the 4 Horsemen of the Apocolypse? and don't even try to boss me around about this because I am buying them. it would be nice if they were the right sizes. (long level look directed Mel's way)

MarmiteToasty said...

~((Starr))~ goggling excedrin lol x

~((Ciara))~ clue dont have a clue LOL x

~((((JBelle))))~ you are in deep shit matie as it is....... gawds sakes......Adult L - M - S - S..... dont make me have to fly over and sort you out....... you have done more then enough......(hard evil eyed stare at JBelle) xxxxxx

JBelle said...

ooooooooo.


I am shaking in 'me' boots.

JBelle said...

P33t says to tell you he hates that f-ing chicken. I am in a bit of a lather about it, too, because I don't think I can get his confession heard this afternoon over that language. Cle says I should just wash his mouth out with soap. sigh. it's always something.

MarmiteToasty said...

P33T and Cle? are they the fierce dogs you let run the neighbourhood that scared little old ladies and the police had to take to the dog pound? lol

Aint that chicken annoying LMFAO........ hahahahahaah

Tough titties :)

x

Kati said...

*gag* LOL Thanks for the total turn-off on ice-cream for a while, Toasty!!!! It's a good thing I had my weekly dose yesterday, or I'd be forgoing for a couple of weeks. *wink*